Imorgon.

Imorgon kommer jag nog inte ha någon värst bra uppdatering. På morgonen ska mamma och jag till stan och shoppa. Kanske klämmer in ett inlägg när jag kommer hem. Sedan ska jag träffa Elsa (!) har inte gjort det på hundra år känns det som, nejmen knappt ett halvår. x)
På kvällen blire nog ridning, men kanske kan klämma in ett på mellan där nånting också. Annars blir det inte så bra update imorgon tyvärr.. det är sommarlov fö fan!

Pigge har fått vila två dagar i rad nu. Igår va man ju slut efter högrejjande och idag hade man typ ont i hela kroppen + om det skulle ha blivit ridning hade jag måsta fara ut ensam, eftersom Karola hade annat och Chrisse skulle fara å fiska.. Och det är trist att rida utan sällskap. Men imorgon, då blire motion för ponnyn!

Om det inte blir uppdatering imorgon fixar jag ett tidsinställt nu med bildbomber som kommer imorgon. ;)


Postat av: ronja

Haha, nepp! ;)

Nej men ja gör de sen nånting! :)

2011-07-01 @ 21:35:34
URL: http://backontrackandkingis.blogg.se/

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?