Gårdagens

Eftersom jag kom hem så sent, 10 ungefär hade jag ingen ork att skriva hur skritturen gick. Men nu har jag ork till det. ;)
Det gick bra iaf. Vi trava lite sträckor osv. Hoppa första ggn (eller skutta mera) över ett dike, barbacka. haha, man var ju självklart inte med. x)
Lite fail också.. Fler gr höll jag på att glida av henne för hon fick lyfta ganska mke på bena. Upp på kullar osv. Höll på att glida bakåt hela tiden. :p
Men det gick bra, lte läskigt med en rosig grejja i skogen. :s Typ flög 50 m upp i luften. Nejmen lite lääääskigt sa hon. För övrigt gick det bra. :)
---

Har inga större planer för dagen ÄN SÅ LÄNGE. Solen lyser iaf, sköönt. ^^



Postat av: patricia

svar: precis, priset är för högt!

2011-06-21 @ 13:03:31
URL: http://ponnynceline.blogg.se/

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?