Känns så smärtsamt! ♥

Det känns så smärtsamt...
När jag gick hem träffa jag Karola å Dessa som hade varit ute å ridit
å Karola fråga om ja ville upp å mysa med Våffellåfflan, det vill jag ju så
himla gärna men idag så måste ja plugga till det där jëvla provet imorgon
å så efter skolan imorron ska jag till Lollo, troligtvis å sedan ti Irre å
på freda rider ja på Aftonsol... det känns så jobbigt att inte få mysa med
Tossa på dagar... ♥
Sen såg jag henne från hagen stå å kolla på mig sådär "ska du inte komma
upp till mig nu?" det känns så fel..
JËVLA ENGELSKAPROV, varförvarför just imorgon..??? :'(((
Ska väl till henne på lördag så Chrisse å Karola e i sverige... men det känns
som en evighet...
BAJSBAJSBAJS!
___________________
Har väl inget att berätta från dagen, inget specc, gamla vanliga..

Skriver mer sen! ♥
KOM IHÅG FRÅGESTUNDEN!!!!
Gå direkt till frågestunden HÄR!




Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?