Najs eller Bajs ?

Är detta "GG" - schabrak najs eller bajs ? ;)
Själv tycker jag att det är najsigt! :))

Finns på www.chevalridsport.se - rea också !


Najsnajs!
___________________________

Ja, här ovan harre ja ett "Najs eller Bajs ?" grejja.
Såå vad tycks om detta snygga schabrak, hissar det! ;))

Men aa. Jag var till Tossa tidigare idag å pyssla å myste med henne! ♥
Riktigt mysmys!
Love she! ♥
Mjaa, sedan var jag hem till pigga Hoppsan å städa buren. Hon var glad
å pigg som vanligt! Sedan skida jag på "isväg", våran väg var typ gjord av is, såå.
Haha, jag for omkull å slog mej på samma ställe där jag slog mig när jag red å for av..
Riktigt ''najsigt''. Not! ;'//

Men nu sitter jag å ääääter godis! ^,^
Göttgött!
Mjaa, nu vet jag inte vad jag ska skriva.. Skiver kanske ikväll eller imorgon. :p
Hejjsis!



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?