Ska det inte bli sommar nu?

Vädret ser väl lite mer kaotiskt nu lxm. ;//
Sommar ska de bli, sol varmt och inte regn och blåst heller! ;O
Tusingen... Men ikväll blir de ridning, blir Nerissa idag. :) Har fått veta att Sonette
troligtvis ska tas bort för hon ha varit halt så mkt.. piss åxå, finaste. ♥

Menmen, det är ju för hennes egna bästa.. lilla cheyyen.. <33
Ska mysa lite extra med henne idag å ta bilder, så det känns bättre, maybe..

Men troligen blir de hoppning idag, eller va jag chansar, kulkul. C':

   
Jag saknar att sitta på din rygg och bli buren blad sten och mark, saknar
att mysa med dej i hagen, att fota bara dej. När du kom fram till en med
öronen framåt och ville mysa, saknar det min Tossa, fatta hur mycket jag älskar dej! ♥♥
Jag får en klump i magen, varje gång jag tänker negativt om dej, du var så personlig,
ditt hjärta var större än någon annans, finaste, älskar dig! ♥ :')



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?