Svar på frågestunden!

sofia:
Vart redigerar du dina bilder?
Vad har du för kamera om du har någon?
Kan inte du ställa någon fråga på min bloggsvar? :)

http://sofiaaerikssonn.blogg.se/

SVAR:
Jag brukar göra som gråa eller nåon annan effekt på picnik.com, har inte photoshop så kan inte registrera där. Om jag vill ha bilderna i vanlig färg, brukar ja inte registrera dom. ;p

Jag har en vanlig digitalkamera nåntingnånting, har inte koll på vad den heter, har liksom inte koll på sånt.

Haha! Jo det kan jag, om det är från tävlingen som ja vann eller? :)

Hoppas du är nöjd! :)


Malin:
Hur länge har du ridit?
Bästa Tv-program
Älsklings färg?
Vad gör du på fritiden?
Favorit idol?
Favorit musik?
Favo djur?

http://mallan5.blogspot.com/

SVAR:

Jag har ridit i snart 2 år.
Mååååånga!
Turkos, knallrosa, limegrön :p
Rider, datorn, fotar typ. x))
Diggar Bruno Mars och Rihanna!
Maaassa!
Ungefär alla förutom insekter och nakna katter, du vet OCH tjurar!

Hoppas du är nöjd! (:

Som sagt, vill ni fråga nånting är det BARA att fråga när ni vill, om ni undrar något så kan ni fråga i ett inlägg bara så svarar jag på det sen i ett annat inlägg, eller på din blogg om ni hellre vill det! :D

Ha en bra dag! :D




Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?