Bloggtorka.. idéer?? KOLLA DETTA INLÄGG!!!!

Har verkligen ingen lust att blogga.. vet inget jag ska skriva om. Någon som har nått förslag?
Behöver verkligen något nytt.

Vi kör detta igen då: Den som kommer på mest idéer får gästblogga hos mig! Alltså mest idéer får gästblogga hos mej!

SKULLE VARA NAJS! Om det blir två stycken som har lika mycket idéer lottar jag! :)
Tänker också köra eftersom det bara blir en gästbloggare att den som har den 10 kommentaren får också gästblogga! :))

SÅ KOM IGEN!! Den som har mest idéer till inlägg och den 10 kommentaren får alltså gästblogga!! Blir det inte fler än 3 kommentarer blir det ingen gästbloggning. Utan då jag tänker bara ta och göra inlägg av era förslag. ;)

~ Detta håller på i en vecka ~ !!!

Lite stökigt, men hoppas ni förstod! - Lägg ner någon minut på detta inlägg och kommentera! :D


oredigerad


Postat av: ronja

bääää :D

Sätt in hiss/diss & skriv om när & varför du började rida! :)

Och lägg in meera bilder, eller något! :)



Hade bara något bajjz förslag kanske, men något iaf! ;)

2011-06-28 @ 15:48:29
URL: http://backontrackandkingis.blogg.se/
Postat av: - Ania Manarczyk

Hej har en slags ''frågestund'' på min blogg skulle du vilja ta den chansen och fråga något? P.S. Man får fråga exakt vad man vill och jag svarar redan ikväll eller imorogn i en videblogg, så jag tackar dig jättemycket om du ställer någon fråga.

2011-06-28 @ 16:55:14
URL: http://aaniias.blogg.se/
Postat av: ElinT

Jag tycker att det är kul att ha frågestund, dagens blogg eller så kanske du vill ha en tävling..? Videoblogg, Hiss & Diss:D Det finns massa du kan göra och skriva om:D Kram lycka till:)

2011-06-30 @ 16:45:33
URL: http://elintaalasen.blogg.se/

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?