Detta händer i höst..

..Något jag aldrig trodde sku hända igen. ♥

Absolut finaste Tossa ska ha föl igen om något år, kanske två. :')
OMG! Så du kommer inte säga hejdå, jag kommer få sitta på din rygg, krama din hals, pussa din mule,
mysa i stallet med dig ett eller två år till. Älskade gummiz! ♥

Jag trodde att detta var slutet för oss. Tiden sen sista tiden Mogge skulle komma kändes kall, om jag aldrig skulle få sitta på din rygg, krama dej, men vår tid tillsammans är inte slut. <3

Då undrar väl ni "men du har ju tagit Pigge på foder". Ingen fara! Om jag behåller henne till hösten som jag hoppashoppas att jag kommer få göra, så självklart kommer jag rida Piggiz åxå och Tossiz! ♥ (Söwta smeknamn va, matchande. Båda e ju söta och Ziziziziziz. ^^)

Finaste vännen min. Jag vill att min dröm ska bli sann med dej. Något jag hoppas kommer få hända i vinter. Du vet nog, innerst inne. ♥


Vintras tsm <3


Våras tsm <3


När du vill visa din skojiga sida, när man sätter på sadel/fårskinn eller täcken. Vackraste ponniihezten <3

Denna vinter hoppas verkligen jag att vi kommer ha lika roligt, kanske t.o.m roligare då Pigge är med! Absolut ROLIGARE!! :D♥


Finaste ponniin! ♥



Postat av: ronja

Jaa, va roligt! :') När kommer hon tillbaka?! Ja MÅSTE komma då! Isåfall kan vi kanske rida om du har Pigge i vinter... SÅ KAN VI RIDA TSM, Du, jag tossa å pigge!! :''D



Ja får ju börja rida igen typ i höst!<3

2011-07-06 @ 19:51:00
URL: http://backontrackandkingis.blogg.se/
Postat av: ronja

Sv: JAA! :D

2011-07-07 @ 10:06:03
URL: http://backontrackandkingis.blogg.se/
Postat av: ronja

, de skulle bli kul! haha, men de hann inte med ;)

2011-07-07 @ 10:06:20
URL: http://backontrackandkingis.blogg.se/

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?