Dag 1 - Varför jag gillar hästar

Jag har gillat hästar ganska länge nu och känner mig säker på hur min framtid ser ut. Varför jag gillar hästar är väl för att dom ÄR helt underbara, alla har sin lilla personlighet. Man kan få en bästa vän för livet, en som aldrig sviker en. Dom är väldigt speciella djur som människan själv har gjort tama. Dom är helt fanstastiska djur och älskar att få bli ompysslad i stallet. Ungefär det jag älskar med hästar. (: - Att dom är helt bedårande djur.


Dag 1: Varför jag gillar hästar
Dag 2: Det här är jag och min häst!
Dag 3: Det läskigaste som hänt mig och min häst
Dag 4: Det bästa som har hänt mig och min häst
Dag 5: Alla mina häst saker
Dag 6: Det bästa och det sämsta med min häst
Dag 7: Mina priser från tävlingar
Dag 8: Vad jag gör när jag är i stallet
Dag 9: Min drömhäst
Dag 10: Det här skulle jag vilja kunna med min häst




Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?