En glad Adde, en pigg Hoppsan och en orolig Celine, hur ska detta...

..sluta!

Har just kommit in från en valborgskväll, eller jag iaf, alla andra är ute förutom pappa å jag. Jag var å fota Adde, han trava sådär ståtligt i hagen så jag knappra några bilder och så fota jag några hundra bilder på mig, katten och Hoppsan. När jag fota Hoppeloppe ringde telefonen... Vem kan det ha varit? Jo det var... CELINE! Haha, aah, hon undra var vi firade valborg.
Svar: Hemma på gården. xD

Jaa, hon var på Bamböle å gick på en breda. Haha! Men, jaa hon undra först å fräst hur det var med Tossa. ^^)) Inge föl inatt, tror ja iaf. Sen undra hon ltei annat snicksnack. Men hon messa mej igår kväll å fråga hur de va med Tossa och idag haha! Hon är riktigt spänd! ;)
Haha! Men ha en fortsatt trevlig valborg! ♥



Postat av: Elin

Sv: Joo vi var på den i Gabbi (Umeå)

Vad har du gjort ikväll ? ? :)

2011-04-30 @ 22:08:32
URL: http://jackpoot.blogg.se/

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?