FRIDAY ♥

Fredag!

Nu är d fredag! :D
Sitter med Celine (www.jagochamilovesliv.devote.se) Vi bloggar. Haha hon har lite problem med inloggningen. xP
Haha, hon ska med å rida med moi idag! Hon ska filma när jag hoppar med STARMAN, tror ja. Haha! Aaaah, hoppas d går finfint. ;)
Harre vårbal idag, najsnajs faktiskt! Sedan for vi hem, gick upp ti Eldur å sedan till sötingen själv. Tossa! ♥ Nu sitter vi häran å lyssnar på spotify. :)
Najsnajs! :D

Men skvier sedan ikväll eller sedan, ska kolla bloggar nu. :p


Postat av: cello

Haha , jag har ju visat mina kunskaper med datorer hur proffsig jag är . =) det går nog bara bra på hoppningen . För jag har sagt att jag inte bryr mig om hur de3t ser ut !!! =) Ta det som en komplimang . =) SMILY =)

2011-04-29 @ 13:43:15
URL: http://www.jagochamilovesliv.devote.se

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?