FRÅGESTUNDEN igång (!) å Skola idag (-.-)

Hejsan!

Japp, ni kommer att få ställa frågor till mig som ni undrar
via frågestunden som jag har längre ner. Ni får ställa
hur många frågor ni vill på en vecka! Så på Söndag denna vecka
6 mars kl. 17.00 slutar frågestunden, så då kan inte ni fråga mera
efter det!
Så alla frågor som är satta efter 17.00 kommer jag tyvärr inte
att svara på..
Men ställer ni frågor före 17.00, 6 Mars kommer jag narurligtvis
att svara på efter 17.00 på Söndag.


Mjåå, skolan har väl varit vanlig. Inget nytt, helt normalt, nääästan.
Celine var inte där.. Hon kommer väl imorgon får vi ju hoppas! ^,^
Jaa, jag ska lägga upp en bildbomb från förra veckan som jag inte
laddat upp, haha. Jag är liiite lat liksom! :p
Men längre ner kommer jag att sätta upp bilderna.
Ikväll ska jag att simma, har inte varit å simmat på 3 veckor...
Första veckan var jag sjuk, andra veckan var jag förkyld (hostig m.m.) och senaste veckan
förra måndagen, kom jag inte. Vet heller inte om det var simning soo. Haha aa! xD
Men jag ska väl ikväll tror ja, I think so.
Nu kommer bilderna som jag ska visa lite häran. ;p




"Ålands lataste katt"! Haha <3


Mjaaoo. (: Gillar den väl.


(a'

Äsch, jag orkar inte med fler bilder.. Laddar kanske upp en annan dag eller nåt
sånt. :))
Jess!

Kom ihåg att fråga frågor i Frågestunden här nedan! ;D
Sii ju lejter! (See you later) xp'



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?