<3

Fan vad glad jag blir över dej idag. Underbara du. Shiiit. Du kommer fram till mej utan tjuriga miner. ♥ :')
Du har gjort det nu i... haha! Kanske en vecka, minst!


Fina ponnyn! Det är inte många som fattar hur speciell och personlig du egentligen är.
Erica han sån tur att få äga dej cheyen!


Postat av: erica

visst har jag tur allt, en häst som henne växer inte på träd precis, mitt lilla gudomliga hjärta!<3 Dessutom hade jag otrolig tur att just du ville ha henne, ni passar så himla bra tillsammans och även om jag inte hälsat på henne någonting är jag helt säker på att hon inte kunde fått det bättre ! Kämpa på bara, även de dagar hon inte är en ängel för ni är så underbart söta ihop ! :)<3

2011-06-30 @ 21:06:29
URL: http://carlssonserica.blogg.se/
Postat av: erica

kan tillägga att det är många som skulle gett upp för länge sen, du är jätteduktig ! :)

2011-06-30 @ 21:07:38

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?