Dagens ridpass

Skritta ut med Pigge nu på morgonen ca 8. Hon var pigg och glad. Vi skritta ut tidigt för Karola hade väl något på kvällen (?) och på dagen dör man ju. Men det var varmt ändå, typ 20 grader kändes det som?
Barbacka blev det! Mysigt, men jag var supertrött när jag kom till stallet, kändes som man skulle somna. Steg ju upp halv sju så det är inte så konstigt antar jag. x)
Den senaste tiden har det gått riktigt bra att ta in Pigge åxå, hon va tjurig en tid och det tog en timme innan man fick tag på henne, när vi flytta hage på henne. Numera kommer hon fram i hagen, glad!
Banan är väl lite annat, hon tycker väl kanske inte att det är sådär jättekul när man ska träna. Hon brukar tjura och sparka bakut men sen när man ska ut i skogen är hon hur snäll som helst. :)

Sedan har väl inte hänt så mkt. For å cykla med brorsorna och sedan bara tråkat. Orkar ingenting idag.. typ. :d
Haha!

Bjuder på "jättebra" digitalbilder på... mig



Kolla inte minen! x)



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?