Ett liv utan dig är ett liv utan mening ♥


Varför måste det vara så svårt att lämna dej
Du var en underbar vän som hade mer än massor 
Jag var glad då och hade en läromästare
Du betydde så oerhört mycket för mej
Jag grät i dagar, jag grät i veckor, i månader
jag saknade dej så himla mycket, önskar att du kunde komma tillbaka
och att jag kunde få krama dej en gång för alla
att jag kunde viska i ditt öra att jag älskar dej mer än vad
någon kan beskriva
Jag red som en kråka då, men vem brydde sej
jag var lycklig bara jag fick bara med dej
bara jag hade någon att komma till när jag mådde dåligt

Vår tid tillsammans slutade oerhört dåligt
jag sa inte änns hejdå på allvar
jag älskade dej som en egen ponny
om jag hade behålligt dej hade allt varit en sann dröm
att jag kunde få en bästavän att lita på
du var speciell du vad den bästa för mej då
det är du ännu, fatta hur besviken jag är för att
jag inte sa hejdå till dej på ett bra sätt
jag älskar dej vännen, mer än vad du kan tro
mer än vad alla stjärnor och galaxer är
du kommer alltid finnas i mitt hjärta även fast du inte finns här
du kommer ha en speciell plats och ingen kommer få ta den ifrån
dej.
jag älskar dej min käraste Baloo ♥
du var en guldklimp man inte vill lämna, inte jag i alla fall
du ställde upp för en, vi hade roligt, du var helt enkelt bäst, sötaste,
den alla ville ha, men nu är det försent, varför kunde jag ha varit lite mindre
och yngre så jag kunde ha behålligt dej ♥
varför är det så svårt? min fina lilla vän
älskar dej mycketmycket



Postat av: Jonna

jättesöt ponny!

2011-06-14 @ 13:40:44
URL: http://livetisadeln.blogg.se/
Postat av: Sara

Gud vilken söt häst!



Kolla gärna in på våran blogg och svara på finn 5 fel där man kan vinna en länkning! :D

2011-06-14 @ 15:21:23
URL: http://fjuarna.blogg.se/
Postat av: Sharro

sv; tack så mycket! :)

2011-06-14 @ 16:53:26
URL: http://fjordina.blogg.se/
Postat av: Moa Jonsson

Söta bilder! :)

2011-06-15 @ 14:37:51
URL: http://moajonsson.blogg.se/

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?