Hiss & Diss

Diss till kavajer. Själv vet jag inte om dom är bekväma osv.. Men jag tycker som är fula.
Det är min åsikt. Själv skulle jag hellre rida med någon lite "finare" jacka, eller skjorta och
säkerhetsvästen på, det diggar jag. ;)

Men som sagt, detta är min åsikt. Säg vad ni vill, dock vet jag inte om dom är bekväma,
men jag tycker dom är fula..

Nu vill jag fråga ER. Är kavajer BEKVÄMA? Eller har ni dom bara för att se lite mer som en"tävlingsmänniska"?

Skulle vara roligt att se era kommentarer och kanske ni kan rekommendera en bekväm och hyffsad snygg! :D



Postat av: erica

dom är så stela över axlarna att man knappt kan röra sej ;) Får bättre känsla i ridningen utan kavaj men det "hör ju lite till" tävlingarna endå och dessutom ÄR dom snygga om man matchar lite ;D

2011-06-15 @ 15:30:19
URL: http://carlssonserica.blogg.se/
Postat av: Jenny

Jag tycker att min är väldigt bekväm och inte alls nå stel över axlarna :)

2011-06-15 @ 16:19:50
URL: http://ishestarna.blogg.se/
Postat av: Linnéa

Min kavaj är super NAICE :)

2011-06-17 @ 19:33:48

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?