Svar på kommentar. SomFårMigAttMåDåligt

Anonym om Rida ikväll!:
är du inte ganska lång på den där ponnyn, och om du just köpt den?? du kommer du växa ur den snart..

Svar: Först och främst vill jag säga, SLUTA VARA ANONYMA!! För det andra, jag har INTE köpt HENNE. Jag har henne på prov! PÅ PROV, för kanske senare FODER! Inte köpt! Skulle vara trevligare om du ville skriva namn iaf, för jag har verkligen tröttnat på anonyma som inte vågar visa vem det är som skriver kommentaren, det är fegt att inte visa vem man är, tänk på det nästa gång. Right?
Tycker heller inte om när man snackar skit om att man är för stor för en ponny. JAG blir speciellt på jäwligt dåligt humör, då vill man heller inte snacka med mej ska jag tala om. Så SNÄLLA, skriv inte en massa onödiga kommentarer. Om du tycker jag är för stor, right, tyck det. Men jag tänker inte lämna tillbaka henne till ägaren bara för att en anonym kommentar snackar skit i bloggen. NEJ. Tyck vad du vill, men snacka inte en massa hur som haver. Man blir faktiskt deprimerad..
Hon som också sa att jag skulle ta henne, ponnyn vid namn Piggelina på prov under sommaren säger också att jag är perfekt för Pigge. Hon har också ridit i över 30 år, hon VET och hon har SETT PÅ RIKTIGT, inte på lite bilder hur jag är på henne. Okej?
Så tänk lite nästa gång, tack och skriv NAMN också.
Och som sagt, jag rider barbacka.
Jag har ditt IP-nummer också, mhm?







Postat av: elise

så länge man inte väger mycket kan man rida i princip hur lite ponny man vill, men ju längre man är ju mer påverkar det ens ridning/hjälper på en mindre häst.

2011-06-19 @ 22:02:36
URL: http://eliwse.blogg.se/
Postat av: Jennifer

Man kan ju göra massa saker som t.ex köra trickträna,ponnyaility,NH NÄR man blir förstor :) inte måste man bara rida för att man håller på med hästar :O (till anonyma personen)

2011-06-20 @ 06:52:04
Postat av: ronja

Bry dig inte, och ta inte åt dig från sådana kommentarer Emma!

Dom du är ju absolut INTE för kort för henne, ja har ju också sett, inte för att ja är proffs på sånt, men behöver man de?! :p

Iaf, strunta i dom där anonyma som inte vågar visa vem dom är, de är dom som är osäkra på sig själva...



Puss & Kram! :)<3

2011-06-20 @ 10:04:02
URL: http://backontrackandkingis.blogg.se/
Postat av: Anonym

Bry dig inte om såna elaka kommentarer, du och Pigge passar fint ihop:)

2011-06-20 @ 10:25:31
Postat av: erica

för d första vill jag säga att personen som skrev detta nog är lite korkad eftersom bilden "den" kommenterade var tagen i en "sned" vinkel och då är de självklart att man ser lite längre ut när hela ekipaget lutar innåt ! Du är verkligen inte för lång för pigge så du ska absolut inte ta åt dej ! Och jag om någon borde väl endå veta de ? :)

2011-06-20 @ 17:11:45
URL: http://carlssonserica.blogg.se/
Postat av: eve

jag tycker du är på gränsen till lång på finaste pigge, men inte FÖR lång, dessutom är du så smal = inte så mke vikt, att hon lätt klarar det. de är typ en månad sen jag red pigge sist och jag är 1,60 och det funkar bra! de ändå som kan bli jobbigt är om man tbx rider dressyr så kan hästen komma i obalans ifall ryttaren är för lång.

2011-06-22 @ 21:23:33
URL: http://eeponnys.blogg.se/
Postat av: erica

lägger mej i igen, men måste bara säga än en gång att du absolut inte är för lång för henne! Jag gick till knäna på henne före du tog henne på foder och kunde rida dressyr/barbacka/hoppa eller vadfan som helst utan att hon störde sej på mej, fina gullponnyn! :)<3

2011-07-05 @ 00:30:34

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?