Sitter på Morfars dator

Nu sitter man på morfars dator å gör ingeting ungefär.. Jag har väl fotat mest, ska nu kolla på bloggar & sedan äta tror jag! ;)
Blir väl chill sedan, skola imorgon.. ;// Mjaa, men jag simmar inte efteråt! :DD

Har då varit å fotat bäbizen idag! ♥ Kommer inte ihåg vad han hette. xD
Stackarn, men han var gudomligt gullig iaf! ^^
Haha!

Ska kolla om det finns någon bild på hans dator som man kan lägga upp... hmm


HAHAHA! Jag hittade en mapp på mej när jag red första ggn i hela mitt liv! xD
Jag kanske var 6 år (?)
Ahh, förstor hjälm hade man iaf. Men dissa mej, kolla på den söta poniihezten ist!
Jag var shitnervös när jag skulle sitta upp! xD
Ville inte änns att han skulle vända huvudet för jag trodde att han skulle gå dit då!

Jag var shiträdd när han drack, ni ser ju hur jag sitter. Jag trodde att jag skulle glida över halsen på honom när han sträckte sej! x))
OJOJOJ vilka minnen!

HAHAHAHAHAHA!!! Totaldissa sitsen asså! x))

Saknar dig isis! R.I.P - önskade att jag kunde får dej en gång till innan den hemska dagen kom ♥


Postat av: Malin

Nej, vad söt du var och hästen också ;)

2011-05-09 @ 19:47:57
URL: http://mallan5.blogspot.com/

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?