Snart drar jag!

Snart drar jag till Aftonsol! Men bjuder på katten från valborg, lite S K I L L S - bilder barre. ♥




Postat av: Ania

Hej fin blogg! Jag har lite frågor till dig.

1. Vill du följa varandra via bloglovin?

2. Om du har lusst vill du ställa en fråga i mitt bloggsvar?

3. Vill du trycka på facebookgilla knappen om du redan ställer en fråga?

4. I menyn har jag ju reklam, kan inte du vara så snäll och trycka på dom? Det är såhär att: Om folk gör det så ser personerna som äger ''butikerna'' som jag sammarbetar med att det är många som har besökt deras sida, från min blogg och då har jag chansen att årdna en tävling på min blogg. Och då har du chansen att vinna superfina smycken, prylar osv. Så du förtjänar bara :) Puss!

2011-05-13 @ 18:14:40
URL: http://aaniias.blogg.se/

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?